De Camalot Commercial Prijs gaat naar...

Gepubliceerd op

De Camalot Commercial Award gaat dit jaar naar Consequences van Herman van den Bosch. De jury bestond uit: Jacques Vereecken (The BoardRoom), Bas Pinkse (25 FPS), Floris Kingma (Czar), Rogier Hesp (Bonkers), Robbie van Brussel (cinematographer), Maarten van Waning (Camalot), Pieter Scheltema (Being There) en Bart Heijboer (Being There). De prijs bestaat uit huur apparatuur met een waarde van € 2.500,-.

Uit het juryrapport
De eindexamenkandidaten cinematography konden dit jaar voor de eindexamencommercial kiezen uit drie onderwerpen. Een van de onderwerpen was cyberpesten; hoe genereer je aandacht voor de gevolgen van cyberpesten? 

In plaats van uit te gaan van het perspectief van het slachtoffer, is in deze commercial de dader de hoofdpersoon. Alhoewel een relatief eenvoudig concept, is de uitvoering ijzersterk. 

De winnaar van de CAMALOT COMMERCIAL AWARD is dit jaar: 

Consequences van Herman van den Bosch 

Delen