
Saskia Sap
Dans als artistiek middel om de taalverwerving te bevorderen van kinderen met een taalachterstand in het primair onderwijs

Dennis Meyer
Theater en maatschappij: Internationale strategieën om theater en maatschappelijke vraagstukken te verbinden

Manon Habekotté
Hedendaagse kunst beschouwd vanuit een multiculturele context

Cock Dieleman
NRO-reviewstudie

Linda Reus
NRO-reviewstudie

Diederik Schönau
NRO-reviewstudie

Marike Hoekstra
Welke ervaringen en opbrengsten levert de MoccaTAC onderzoekscommunity op bij de aanpak van kansenongelijkheid in het Amsterdamse kunstonderwijs?
Dit onderzoek wordt mede mogelijk gemaakt door Mocca.

Michel Hogenes
Music, Science and Technology: Towards Inquiry and Design Based Learning in Music Education
Onderzoek mede mogelijk gemaakt door SoundLAB / Muziekgebouw aan 't IJ

Ise Verstegen
Ritmisch Dynamisch Transcultureel Dansonderwijs in het primair onderwijs


John Taylor
A conceptual change model
Dit onderzoek werd mede mogelijk gemaakt door de Academie voor Theater en Dans

Angela Linssen
A conceptual change model
Dit onderzoek werd mede mogelijk gemaakt door de Academie voor Theater en Dans

Marike Hoekstra
De Kunstenaardocent

Carolien Hermans
Multimodaliteit in het muziekonderwijs aan kinderen met een beperking

Ellen van Hoek
Evaluatieonderzoek naar het project “Co-teaching in het kunstonderwijs”
Dit onderzoek werd mede mogelijk gemaakt door MOCCA

Jimat Pelupessy
Dans en Ouderen: Belevenis en Betekenis

Nita Liem
Dans en Ouderen: Belevenis en Betekenis