zoek
NL
/
EN
sluit
sluit
home
Opleidingen
Studiekeuze
Open dagen
Aanmelden en inschrijven
Studentenzaken
Onderzoek & innovatie
ahk.nl/Ondernemen
Nieuwsbrief Onderzoek
Onderzoeksnieuws
Onderzoeksvisie
Publicaties
Artist in Residence (AiR)
Netwerken & partners
Actueel
Nieuws
Agenda
Prijswinnaars
AHK Eindwerkprijs
Humans of the Arts
AHK Keep in Touch
Over de AHK
Organisatie
Visie
Werken bij de AHK
Contact
Afstudeerders & Alumni
MyAHK
sluit
sluit
home
Opleidingen
Studiekeuze
Open dagen
Aanmelden en inschrijven
Studentenzaken
Onderzoek & innovatie
ahk.nl/Ondernemen
Nieuwsbrief Onderzoek
Onderzoeksnieuws
Onderzoeksvisie
Publicaties
Artist in Residence (AiR)
Netwerken & partners
Actueel
Nieuws
Agenda
Prijswinnaars
AHK Eindwerkprijs
Humans of the Arts
AHK Keep in Touch
Over de AHK
Organisatie
Visie
Werken bij de AHK
Contact
Afstudeerders & Alumni
MyAHK
NL
/
EN
zoek
menu
menu
Opleidingen
Studiekeuze
Onderzoek & innovatie
Actueel
Over de AHK
Afstudeerders & Alumni
MyAHK
Lectoraat Kunsteducatie
Lectoraat Kunsteducatie
Onderzoeksgroep
Publicaties
Educatietools
Conferenties en projecten
Partners
Contact
Lectorenplatform OKWT
Conferentie Crossovers in Onderwijs
Methodiek designathon
Onderzoeksgroep
Publicaties
Educatietools
Conferenties en projecten
Partners
Contact
Lectorenplatform OKWT
academie
AHK
(152)
type publicatie
artikel
(112)
lectoraatspublicatie
(66)
boek
(48)
Artist in Residence
(3)
proefschrift
(3)
overig
(2)
afstudeerpublicatie
(1)
jaar
2020
(16)
2019
(14)
2018
(12)
2017
(12)
2016
(12)
2015
(10)
2014
(11)
2013
(5)
2012
(8)
2011
(7)
2010
(17)
2009
(9)
2008
(3)
2007
(2)
2006
(9)
2005
(4)
2003
(1)
lectoraat
lectoraat Kunsteducatie
(152)
discipline
Beeldende kunst
(44)
Dans
(11)
Interdisciplinair
(44)
Muziek
(50)
Theater
(7)
Gevonden:
152 resultaten
Muziek is meer
Marijke Smedema (2020)
Multiperspectiviteit bij sensitief erfgoed in de klas
Priya Keet en Harmke Datema-Chang (2020)
Scores, instructions, prompts and briefs: The assignment as artwork
Emiel Heijnen, Melissa Bremmer (2020)
Bridging contradictions: The design of wicked arts assignments
Melissa Bremmer, Emiel Heijnen (2020)
Wicked Arts Assignments
Emiel Heijnen, Melissa Bremmer (2020)
Arts laboratories and science studios: ArtsSciences collaboration in schools
Emiel Heijnen, Melissa Bremmer, Talita Groenendijk, Michiel Koelink (2020)
Teacher as conceptual artist
Melissa Bremmer, Emiel Heijnen, Sanne Kersten (2020)
Eén plus één is meer
Ellen van Hoek en Melissa Bremmer (2020)
Er liepen mieren in mijn buik
Nadieh Graumans-Tigchelaar (2020)
Dealing with the real stuff
Nathalie Roos (2020)
The Role of the Body in Instrumental and Vocal Music Pedagogy: A Dynamical Systems Theory Perspective on the Music Teacher's Bodily Engagement in Teaching and Learning
Melissa Bremmer en Luc Nijs (2020)
Teamplayers: CO4-teaching in Arts Education in Primary Education
Melissa Bremmer en Ellen van Hoek (2020)
FILM: Daag mij maar uit!
door Kim van Haaster (2020)
Wicked Arts Assignments
Melissa Bremmer en Emiel Heijnen (2020)
Dealing with the real stuff
Nathalie Roos (2020)
Daag mij maar uit
Roos van Berkel, Emiel Heijnen (2020)
Minder vis, meer hengels
Emiel Heijnen (2019)
Artssciences designathon
Anna Hotze, Melissa Bremmer, Emiel Heijnen, Monique Pijls, Emer Beamer, Nathalie Roos (2019)
Ritme is dynamiek
Faizah Grootens en Ise An Verstegen (2019)
Van identiteitscrisis naar artistic teaching?
Ellen van Oosterwijk & Tamar Clasquin (2019)
Teaching dance in the 21st century
John Taylor and Angela Linssen (2019)
De multimodale muziekbubbel
Vincent Lamers (2019)
Waarom BiM werkt
Vincent Lamers (2019)
Designathon: Een interdisciplinaire pressure cooker
Bremmer, M., Heijnen, E., Hotze, A., Roos, N. & Pijls, M. (2019)
1
2
3
4
5
....
Delen
AHK
>
Lectoraten
>
Lectoraat Kunsteducatie
>
Publicaties