Publicaties
-
academie
- AHK (480)
- Academie van Bouwkunst (77)
- Reinwardt Academie (62)
- Academie voor Theater en Dans (31)
- Conservatorium van Amsterdam (20)
- Nederlandse Filmacademie (11)
-
taal
- engels (132)
- nederlands (189)
-
type publicatie
- artikel (185)
- lectoraatspublicatie (125)
- scriptie (123)
- afstudeerpublicatie (99)
- boek (96)
- Artist in Residence (59)
- onderwijsuitgave (24)
- overig (15)
- intreerede (11)
- Memorial Lecture (10)
- Jaarkranten (8)
- peer-reviewed artikel (7)
- Erasmus Intensive Programme (5)
- proefschrift (5)
- boekhoofdstuk (3)
- K13 Erfgoed Cahiers (2)
- studiegids (1)
- jaar
- lectoraat
-
discipline
- Architectuur (20)
- Beeldende kunst (127)
- Cultureel erfgoed (27)
- Dans (38)
- Film (20)
- Interdisciplinair (205)
- Muziek (103)
- Theater (69)
Gevonden: 681 resultaten
-
Towards ritual intervention in meat consumption practices: The case of meat in Dutch Christmas meals
Nemo Koning, Mijs Besseling, Hester Dibbits, Hilje van der Horst, Mirella Klomp en Peter-Ben Smit (2026)
-
(2025)
-
Performing Heritage (AIR)
Marit van Dijk (curator), Michiel Cox (verslaglegging) en Cecilia Hendrikx (concept- en vormgeving) (2025)
-
Workbook - Meditations on the work of Leanne Betasamosake Simpson by Ayesha Ghanchi
Ayesha Ghanchi-Goemans (2025)
-
Sociale inclusie - In musea en museumeducatie
Savitri Bergraaf (2025)
-
Annual Review 2024-2025
Academie van Bouwkunst Amsterdam (2025)
-
ArtsSciences-onderwijs: een onderzoeksagenda 2025-2028
Bremmer, M., Van Dartel, M., Stubbe, J., Van der Zee, S., Hübner, F., Bredeweg, B., Pijls, M., Heijnen, E., Arets, D., Leygraaf, M., Camuti, F., Nigten, A. (2025)
-
ERROR 404 Kunst leren in turbulente tijden
Nancy Schouten, Jörgen Gario en Emiel Heijnen (2025)
-
A Queer Feedback Handbook
Elioa Steffen and Szymon Adamczak (2025)
-
To Throw Oneself Into theFray: A Qualitative EvaluationStudy Into the EducationalPotential of ContemporaryArtistic Activism for Practicesof Art and CitizenshipEducation
Nathalie Roos (2025)
-
Hoe kunsteducatie kan bijdragen aan de persoonsvorming van leerlingen in het VO
Isalinde Glerum (2025)
-
Van diverse achtergrond naar creatieve toekomst: aansluiting bij kunstonderwijs
Aldo Kroese & Zaneta Mikulska (2025)
-
Aftermovie themaweek BEWEEG!
Leon de Bruijne (2025)
-
Vogels en planten als kunstpartners: hoe klinkt de wereld als we de menselijke toon loslaten?
SZEGEDI, J., HERMANS, C., BASTEN, F. (2025)
-
Conservatorium van Amsterdam Changemakers interview | Orlando Ceder
Gillian Moore & Orlando Ceder (2025)
-
Tempo-dependent selective enhancement of neural responses at the beat frequency can be mimicked by both an oscillator and an evoked model
DAMSMA, A., ROO, M. de, DOELLING, K., BAZIN, P. L., BOUWER, F. L. (2025)
-
Niet integreren maar infiltreren! ArtsSciences-revolutie vanaf de werkvloer.
Emiel Heijnen (2025)
-
ArtsSciences Unlocked vso
Sanne Kersten (2025)
-
Een arts-based benadering tot schoolbinding op het creatief mbo
Lisa Dammiaans, Lotte van den Hoogen & Angeline Klinkenberg (2025)
-
Meespelen! Een ontwerponderzoek naar muzieklessen voor digitale muziekinstrumenten voor leerlingen met een beperking
Melissa Bremmer, Michiel Hogenes, Debby Korfmacher & Janine Stubbe (2025)
-
Naar een pedagogiek van de beweeglijkheid
HERMANS, Carolien (2025)
-
Thinking with birds
Marit van Dijk (2025)
-
Ik wil de luiken openzetten
Interview met Melissa Bremmer door Maite Roest (2025)
-
Kunsteducatie en de onzichtbare leerling
Nancy Schouten (2025)
Delen
