De Centrale Studentenadministratie (CSA) van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten verstrekt informatie aan studenten en verzorgt het beheer van de studentenbestanden met betrekking tot de betaling van collegegelden, de jaarlijkse inschrijving, de uitschrijving van studenten en restitutie van collegegelden.

 

Problemen met je AHK-account of e-mail?

Raadpleeg de ICT Helpdesk

Ter informatie: Naar aanleiding van de aangescherpte maatregelen vanuit de Rijksoverheid m.b.t. het coronavirus is besloten om alle gebouwen van de AHK tot 6 april te sluiten. Onze studentenbalie zal daarom helaas tot en met die dag gesloten blijven. Per mail blijven wij gewoon beschikbaar. Telefonisch zullen wij naar verwachting ook minder goed bereikbaar zijn. Dit is voor iedereen een uitermate bijzondere maar vooral ook vervelende situatie. We danken jullie voor het begrip en jullie medewerking en hopen dat iedereen de komende weken in goede gezondheid blijft. Alle informatie over de AHK en het coronavirus

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur

Bezoekadres
Jodenbreestraat 3, Amsterdam (eerste verdieping)

Postadres
Postbus 15079
1001 MB Amsterdam

Telefoon
020 527 7734

E-mail
csa@ahk.nl

Website
Studentenzaken

Delen