De ICT Servicedesk is er om jou te helpen met al je vragen rond alle portals en applicaties van de AHK. Je kunt op MyAHK er meer over lezen.
Meestgestelde ICT-vragen
Je moet inloggen op MyAHK met behulp van 2-stapsverificatie. Ga naar myahk.nl en volg de instructies.
Heb je een nieuwe telefoon? Neem dan eerst contact op met de I&A Servicedesk om je verificatiemethode te laten resetten. Pas daarna kun je de MFA-procedure correct doorlopen.
Overal op de AHK Campus kun je gebruik maken van WiFi van eduroam. Je kunt verbinding maken door in te loggen met je AHK account. Nadat je bent verbonden met eduroam kun je automatisch gebruik maken van eduroam bij duizenden Hogescholen en Universiteiten, in meer dan 100 landen wereldwijd! Volg hier de instructies om verbinding te maken met WiFi op de AHK.
Via deze link kun je direct een wachtwoord reset uitvoeren.
Je kan je pasfoto uploaden via het ‘Cards Online Service portal'.
Je hebt de volgende inloggegevens hiervoor nodig:
- Gebruikersnaam: voorletter.achternaam (voorbeeld: j.jansen@ahk.nl)
- Wachtwoord: het wachtwoord dat je hebt aangemaakt bij het activeren van je account (ook je MyAHK wachtwoord)
Als je bent ingelogd, ga je naar ‘Mijn gegevens bewerken’. Daar kan je je foto uploaden. Vervolgens zal de Centrale Studenten Administratie (CSa) deze foto goedkeuren.
Ben je een nieuwe student?
Je krijgt na de activatie van je AHK-account automatisch per e-mail een uitnodiging van Cardsonline om je foto te uploaden. Maar het kan tot 24 uur duren voordat je deze mail ontvangt. Mocht het langer duren, neem dan contact op met servicedesk@ahk.nl
Om gebruik te kunnen maken van de printers moet je je eerst aanmelden op de printserver.Ga daarvoor naar AHK Print Portal en log in met je AHK gebruikersnaam en wachtwoord en download de Campus Print app.