De ICT Servicedesk is er om jou te helpen met al je vragen rond alle portals en applicaties van de AHK. Je kunt op MyAHK er meer over lezen.
Meestgestelde ICT-vragen
Je moet inloggen op MyAHK met behulp van tweestapsverificatie. Hiervoor heb je de NetIQ app nodig. Ga naar https://register.account.ahk.nl op je PC/Mac en volg de instructies. Houd je mobiele telefoon ook bij de hand.
Uitgebreide instructies en een video vind je hier
Bij het overzetten van je data van de oude telefoon naar de nieuwe telefoon is vaak wel de NetIQ app overgezet maar de zogenaamde ‘verificateur’ niet. Onderaan deze pagina vind je de instructies voor het instellen van de 'verificateur'.
Overal op de AHK Campus kun je gebruik maken van WiFi van eduroam. Je kunt verbinding maken door in te loggen met je AHK account. Nadat je bent verbonden met eduroam kun je automatisch gebruik maken van eduroam bij duizenden Hogescholen en Universiteiten, in meer dan 100 landen wereldwijd! Volg hier de instructies om verbinding te maken met WiFi op de AHK.
Via deze link kun je direct een wachtwoord reset uitvoeren.
Je kan je pasfoto uploaden via het ‘Cards Online Service portal'.
Je hebt de volgende inloggegevens hiervoor nodig:
- Gebruikersnaam: voorletter.achternaam (voorbeeld: j.jansen@ahk.nl)
- Wachtwoord: het wachtwoord dat je hebt aangemaakt bij het activeren van je account (ook je MyAHK wachtwoord)
Om gebruik te kunnen maken van de printers moet je je eerst aanmelden op de printserver.Ga daarvoor naar AHK Print Portal en log in met je AHK gebruikersnaam en wachtwoord en download de Campus Print app.